Indholdsfortegnelse

Artikel 1 - Definitioner

Artikel 2 - Virksomhedens identitet

Artikel 3 - Anvendelse

Artikel 4 - Tilbuddet

Artikel 5 - Aftalen

Artikel 6 - Fortrydelsesret

Artikel 7 - Omkostninger ved annullering

Artikel 8 - Undtagelser fra fortrydelsesretten

Artikel 9 - Prisen

Artikel 10 - Overholdelse og garanti

Artikel 11 - Levering og udførelse

Artikel 12 - Transaktioner med varighed: varighed, ophør og forlængelse

Artikel 13 - Betaling

Artikel 14 - Klageprocedure

Artikel 15 - Tvister

Artikel 16 - Produkter eller tjenester

Artikel 17 - Kontakt

Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår og betingelser gælder følgende definitioner:

Fortrydelsesfrist: den periode, hvor forbrugeren kan udnytte sin fortrydelsesret;

Forbruger: en fysisk person, der ikke handler som erhvervsdrivende eller virksomhedsejer og som indgår en fjernsalgsaftale med en erhvervsdrivende;

Dag: kalenderdag;

Varighedstransaktion: en fjernsalgsaftale, der vedrører en række produkter og/eller tjenester, hvis levering og/eller købsforpligtelse er spredt over tid;

Varigt datamedium: ethvert middel, der gør det muligt for forbrugeren eller erhvervsdrivende at opbevare information, der er rettet til ham eller hende personligt på en måde, der gør det muligt at få adgang til og gengive de opbevarede informationer i uændret form i fremtiden;

Fortrydelsesret: muligheden for forbrugeren at træde tilbage fra fjernsalgsaftalen inden for fortrydelsesfristen;

Erhvervsdrivende: en fysisk eller juridisk person, der tilbyder produkter og/eller tjenester til forbrugere på afstand;

Fjernsalgsaftale: en aftale indgået inden for rammerne af et system organiseret af erhvervsdrivende for fjernsalg af varer og/eller tjenester og der anvendes udelukkende et eller flere midler til fjernkommunikation indtil aftalens indgåelse;

Fjernkommunikationsteknologi: midler, der kan bruges til at indgå en aftale uden at forbrugeren og erhvervsdrivende behøver at mødes i samme rum på samme tid;

Generelle vilkår og betingelser: de gældende generelle vilkår og betingelser for virksomheden.

Artikel 2 - Erhvervsdrivendes identitet

Virksomhedens navn: Dantes Butik
CVR-nummer:96506091
E-mailadresse: Support@dantes-butik.dk
Telefonnummer:+31 6 49262966
Fysisk adresse:  Paxtonstraat 3N , Zwolle , 8013RP

Artikel 3 - Anvendelse

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for alle tilbud fra erhvervsdrivende og for alle fjernsalgsaftaler og ordrer indgået mellem erhvervsdrivende og forbrugere.

Inden fjernsalgsaftalen indgås, skal teksten i disse generelle vilkår og betingelser stilles til rådighed for forbrugeren. Hvis dette ikke er praktisk muligt, skal det før aftalens indgåelse oplyses, at de generelle vilkår og betingelser kan læses på den erhvervsdrivendes lokalitet, og at de vil blive sendt gratis til forbrugeren så hurtigt som muligt på anmodning.

Hvis fjernsalgsaftalen indgås elektronisk, kan teksten i disse generelle vilkår og betingelser, uanset hvad der er nævnt i det foregående afsnit og før aftalens indgåelse, stilles til forbrugeren elektronisk på en måde, som gør det muligt for forbrugeren at gemme den på et varigt datamedium. Hvis dette ikke er praktisk muligt, skal det før aftalens indgåelse oplyses, hvor de generelle vilkår og betingelser kan læses elektronisk, og at de vil blive sendt elektronisk eller på anden måde gratis efter forbrugerens anmodning.

Hvis der i tillæg til disse generelle vilkår og betingelser gælder særlige produkt- eller tjenestevilkår, gælder andet og tredje afsnit, i det omfang det er relevant, og i tilfælde af modstridende generelle vilkår og betingelser, kan forbrugeren altid påberåbe sig den relevante bestemmelse, der er mest gunstig for ham eller hende.

Hvis en eller flere bestemmelser i disse generelle vilkår og betingelser på noget tidspunkt er helt eller delvist ugyldige eller ugyldige, forbliver aftalen og disse vilkår og betingelser i kraft, og den berørte bestemmelse erstattes straks med en bestemmelse, der i videst muligt omfang opfylder formålet med den oprindelige bestemmelse.

Anliggender, der ikke er dækket af disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes "i ånden" af disse generelle vilkår og betingelser.

Alle tvivl om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores generelle vilkår og betingelser skal fortolkes "i ånden" af disse generelle vilkår og betingelser.

Artikel 4 - Tilbud

Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er betinget af visse forhold, skal dette tydeligt fremgå af tilbuddet.

Tilbuddet er ikke bindende. Erhvervsdrivende har ret til at ændre og tilpasse tilbuddet.

Tilbuddet indeholder en komplet og korrekt beskrivelse af produkterne og/eller tjenesterne. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til at muliggøre en korrekt vurdering af kundens tilbud. Hvis den erhvervsdrivende bruger billeder, skal disse være en tro kopi af de produkter og/eller tjenester, der tilbydes. Åbenlyse fejl eller åbenlyse fejl i tilbuddet binder ikke den erhvervsdrivende.

Alle billeder og specifikationer i tilbuddet er vejledende og kan ikke danne grundlag for kompensation eller ophævelse af aftalen.

De ledsagende billeder af produkterne er en tro kopi af de produkter, der tilbydes. Operatøren kan ikke garantere, at farverne vist på billederne nøjagtigt svarer til de faktiske farver af produkterne.

Hvert tilbud indeholder information, der tydeligt angiver forbrugerens rettigheder og forpligtelser i forbindelse med accept af tilbuddet. Dette gælder især følgende:

  • prisen, eksklusive toldbehandlingsafgifter og importmoms. Disse ekstra omkostninger bæres og påhviler kunden. Den postale og/eller kurertjeneste vil anvende det specifikke system for post- og kurerforretning i forbindelse med import. Dette system anvendes, når varerne importeres til det EU-destination land, som er tilfældet i den nuværende situation. Den postale og/eller kurertjeneste vil opkræve momsen (sammen med eller uden toldbehandlingsafgifter) fra modtageren af varerne.

  • eventuelle fragtomkostninger;

  • hvordan aftalen indgås, og hvilke handlinger der kræves for dette;

  • om fortrydelsesretten gælder eller ej;

  • betalingsmetode, levering og udførelse af aftalen;

  • fristen for accept af tilbuddet eller perioden, hvor den erhvervsdrivende garanterer prisen;

  • gebyrer for brug af fjernkommunikationsmidler, hvis omkostningerne ved at bruge fjernkommunikationsmidler beregnes på en anden måde end den normale grundafgift for de anvendte kommunikationsmidler;

  • om aftalen bliver arkiveret efter indgåelse, og hvis det er tilfældet, hvordan forbrugeren kan få adgang til den;

  • hvordan forbrugeren, før han eller hun indgår aftalen, kan kontrollere de oplysninger, han eller hun har givet i forbindelse med aftalen, og om nødvendigt rette dem.

Alle andre sprog, bortset fra...

Artikel 5 - Aftalen

Medmindre andet er angivet i punkt 4, er aftalen indgået, når forbrugeren accepterer tilbuddet og opfylder de betingelser, der er angivet deri.

Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, skal den erhvervsdrivende straks bekræfte modtagelsen af accepten elektronisk. Så længe den erhvervsdrivende ikke har bekræftet modtagelsen af denne accept, kan forbrugeren opsige aftalen.

Hvis aftalen indgås elektronisk, skal den erhvervsdrivende tage passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte den elektroniske transmission af data og sikre et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, skal den erhvervsdrivende tage passende sikkerhedsforanstaltninger.

Den erhvervsdrivende kan - inden for de lovgivningsmæssige rammer - undersøge, om forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser og alle de faktorer og forhold, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af fjernsalgsaftalen. Hvis den erhvervsdrivende på baggrund af denne undersøgelse har god grund til ikke at indgå aftalen, har han ret til at afvise en ordre eller anmodning eller pålægge særlige betingelser for gennemførelsen og angive årsagen.

Den erhvervsdrivende skal give følgende informationer skriftligt eller på en måde, så forbrugeren nemt kan gemme dem på et varigt datamedium:

  1. Besøgsadresse for den erhvervsdrivendes forretningssted, hvor forbrugeren kan kontakte dem med klager;

  2. De betingelser og den måde, på hvilken forbrugeren kan udnytte sin fortrydelsesret, eller en klar erklæring om, at fortrydelsesretten er udelukket;

  3. Information om garantier og tilgængelige efter-salgsservices;

  4. De oplysninger, der er nævnt i Artikel 4.3 i disse Vilkår, medmindre erhvervsdrivende allerede har givet disse oplysninger til forbrugeren inden aftalens gennemførelse;

  5. Kravene for ophør af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år eller er af ubegrænset varighed.

I tilfælde af en varighedstransaktion gælder bestemmelsen i det forrige afsnit kun for den første levering.

Hver aftale indgås under forudsætning af tilstrækkelig tilgængelighed af de relevante produkter.


Artikel 6 - Fortrydelsesret

Når der købes produkter, har forbrugeren mulighed for at returnere aftalen uden at angive nogen grund inden for 14 dage. Denne fortrydelsesfrist starter dagen efter, at forbrugeren, eller en forudbestemt repræsentant udpeget af virksomheden, har modtaget produktet.

I løbet af fortrydelsesperioden skal forbrugeren behandle produktet og dets emballage med omhu. Han eller hun må kun pakke ud eller bruge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han eller hun ønsker at beholde produktet. Hvis han eller hun udnytter sin fortrydelsesret, skal produktet returneres til virksomheden med alt tilhørende tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - i sin oprindelige stand og emballage, i overensstemmelse med de rimelige og klare instruktioner givet af virksomheden.

Hvis forbrugeren ønsker at udnytte sin fortrydelsesret, er han eller hun forpligtet til at informere virksomheden inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet. Forbrugeren skal give besked skriftligt eller via e-mail. Når forbrugeren har givet besked om, at han eller hun ønsker at udnytte sin fortrydelsesret, skal produktet returneres inden for 14 dage. Forbrugeren skal kunne bevise, at de leverede varer blev returneret rettidigt, f.eks. ved hjælp af en forsendelseskvittering.

Hvis kunden ikke har udtrykt ønske om at udnytte sin fortrydelsesret eller ikke har returneret produktet til virksomheden efter udløbet af de perioder, der er nævnt i punkterne 2 og 3, er købet gyldigt.


Artikel 7 - Omkostninger ved fortrydelse

Hvis forbrugeren udnytter sin fortrydelsesret, skal forbrugeren dække omkostningerne ved at returnere produkterne.

Hvis forbrugeren har betalt et beløb, skal virksomheden refundere dette beløb så hurtigt som muligt, men senest 14 dage efter modtagelsen af annulleringen. Dette gælder, forudsat at produktet allerede er modtaget af virksomheden eller at endelig dokumentation for den komplette returnering kan opnås.

Vi forbeholder os retten til at acceptere eller afvise en ordre eller en del af en ordre efter eget skøn når som helst efter modtagelsen af ordren, herunder efter at kunden har modtaget en ordrebekræftelse eller efter at kreditkortet er blevet godkendt. Hvis kreditkortet allerede er blevet godkendt for købet, og ordren annulleres, vil vi kreditere den oprindelige betalingsmetode.

Hvis du annullerer efter, at en ordre er blevet afgivet, vil et gebyr på 75 DKK blive opkrævet, uanset hvornår ordren blev afgivet (selv hvis det er blot et sekund efter), da forhandleren/kreditkortfirmaet opkræver et annulleringsgebyr.

Vær opmærksom på, at en ordre, der allerede er pakket eller afsendt, ikke kan annulleres.


Artikel 8 - Undtagelse fra fortrydelsesretten

Virksomheder kan undtage forbrugerens fortrydelsesret for produkter defineret i punkterne 2 og 3. Undtagelsen fra fortrydelsesretten gælder kun, hvis virksomheden klart har angivet dette i tilbuddet, mindst godt i forvejen før aftalens indgåelse.

Det er kun muligt at undtage fortrydelsesretten for produkter:

  1. som er fremstillet af erhvervsdrivende i overensstemmelse med forbrugerens specifikationer;
  2. som er klart personlige i naturen;
  3. som af deres natur ikke kan returneres;
  4. som kan forringes eller hurtigt blive forældede;
  5. hvis pris er underlagt udsving på de finansielle markeder, som erhvervsdrivende ikke har kontrol over;
  6. for løse aviser og magasiner;
  7. for lyd- og videooptagelser og computerprogrammer, hvor forbrugeren har brudt forseglingen;
  8. for hygiejneprodukter, hvor forbrugeren har brudt forseglingen og som er blevet beskadiget.

Det er kun muligt at undtage fortrydelsesretten for tjenester:

  1. for indkvartering, transport, restauranter eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller inden for en bestemt periode;
  2. hvis leveringen er begyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke før fortrydelsesfristen udløber;
  3. for spil og lotterier.

Artikel 9 - Prisen

I løbet af den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, må priserne på de tilbudte produkter og/eller tjenester ikke hæves, medmindre prisændringer skyldes ændrede momssatser.

Med undtagelse af det forrige punkt kan entreprenøren tilbyde produkter eller tjenester, hvis priser er underlagt udsving på de finansielle markeder, som ligger uden for entreprenørens kontrol, til variable priser. Dette link til udsving og det faktum, at alle priser er vejledende priser, skal angives i tilbuddet.

Prisstigninger inden for tre måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis de er et resultat af lovgivning eller regler. Prisstigninger fra 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis entreprenøren har accepteret det og:

  1. de er en konsekvens af lovgivning eller regler; eller
  2. forbrugeren har ret til at opsige aftalen fra den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.

I henhold til § 5(1) i Momsbekendtgørelsen 1968 er leveringsstedet det land, hvor transporten begynder. I dette tilfælde finder leveringen sted uden for EU, hvorefter post- eller kurertjenesten opkræver importmoms eller toldafgifter fra kunden. Virksomheden opkræver derfor ikke moms.

Alle priser er underlagt trykfejl og sætningfejl. Vi påtager os intet ansvar for konsekvenserne af trykfejl og sætningfejl. I tilfælde af trykfejl og sætningfejl er virksomheden ikke forpligtet til at levere produktet til den forkerte pris.


Artikel 10 - Overholdelse og garanti

Entreprenøren garanterer, at produkterne og/eller tjenesterne overholder aftalen, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, de rimelige krav til sundhed og/eller anvendelighed, samt de gældende lovbestemmelser og/eller officielle regler på tidspunktet for aftalens indgåelse. Hvis det er aftalt, garanterer virksomheden også, at produktet er egnet til andet end normal brug.

En garanti, der gives af virksomheden, producenten eller importøren, påvirker ikke de lovgivningsmæssige rettigheder og krav, som forbrugeren kan gøre gældende over for virksomheden baseret på aftalen.

Defekte eller fejlagtigt leverede produkter skal rapporteres skriftligt til virksomheden inden for 14 dage efter levering. Produkterne skal returneres i deres originale emballage og i ny stand.

Virksomhedens garantiperiode svarer til producentens garanti. Dog er virksomheden aldrig ansvarlig for den endelige egnethed af produkterne til en individuel brug af forbrugeren, heller ikke for rådgivning om brug eller anvendelse af produkterne.

Garantien gælder ikke, hvis:

  • Forbrugeren har repareret og/eller modificeret de leverede produkter selv eller har fået en tredjepart til at reparere og/eller modificere dem;
  • De leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde blevet behandlet uforsigtigt eller i strid med producentens instruktioner og/eller behandlet på emballagen;
  • Fejlen skyldes helt eller delvist regler, som regeringen har indført eller vil indføre vedrørende materialernes art eller kvalitet.

 

Artikel 11 - Levering og opfyldelse

Virksomheden skal udvise den største omhu ved modtagelse og opfyldelse af produktordrer.

Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har angivet til virksomheden.

Med forbehold for hvad der er anført i Artikel 4 i disse Generelle Vilkår, vil virksomheden udføre accepterede ordrer så hurtigt som muligt, men senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har accepteret en længere leveringsperiode. Hvis leveringen bliver forsinket, eller hvis en ordre ikke kan udføres, eller kun kan udføres delvist, skal forbrugeren informeres om dette senest 30 dage efter ordren er afgivet. I så fald har forbrugeren ret til at ophæve aftalen uden omkostninger og ret til kompensation.

I tilfælde af ophævelse i henhold til den forrige paragraf skal virksomheden refundere det beløb, som forbrugeren har betalt, så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage efter ophævelsen.

Hvis levering af en bestilt vare viser sig at være umulig, skal virksomheden forsøge at tilbyde en erstatningsvare. Senest ved levering skal det klart og forståeligt annonceres, at en erstatningsvare leveres. For erstatningsvarer kan fortrydelsesretten ikke udelukkes. Omkostningerne ved eventuel returfragt skal afholdes af virksomheden.

Risikoen for beskadigelse og/eller tab af produkter påhviler virksomheden indtil leveringstidspunktet til forbrugeren eller en forudbestemt og underrettet repræsentant for virksomheden, medmindre andet er udtrykkeligt aftalt.


Artikel 12 - Aftaler med fast løbetid: Varighed, opsigelse og forlængelse

Opsigelse

Forbrugeren kan til enhver tid opsige en aftale af ubestemt varighed, der er indgået for den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, med forbehold for de aftalte opsigelsesregler og en opsigelsesfrist på højst én måned.

Forbrugeren kan opsige en tidsbegrænset kontrakt, der er indgået for den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, til enhver tid ved udløbet af den faste periode i overensstemmelse med de gældende opsigelsesregler og med en opsigelsesfrist på højst én måned.

Forbrugeren har ret til at ændre de aftaler, der er nævnt i de forrige punkter:

  • Forbrugeren har ret til at opsige dem når som helst og er ikke begrænset til at opsige dem på et bestemt tidspunkt eller i en bestemt periode;
  • Forbrugeren skal mindst opsige dem på samme måde, som de selv indgik dem;
  • Forbrugeren skal altid opsige dem med den samme opsigelsesfrist, som forhandleren har fastsat for sig selv.

Forlængelse

En aftale indgået for en bestemt periode og vedrørende regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester kan ikke forlænges eller fornyes stiltiende for en bestemt periode.

Dog kan en tidsbegrænset kontrakt indgået for regelmæssig levering af aviser eller ugentlige magasiner og periodika stiltiende forlænges for en bestemt periode på højst tre måneder, hvis forbrugeren kan opsige den forlængede aftale mod slutningen af forlængelsen med en opsigelsesfrist på højst én måned.

En tidsbegrænset kontrakt indgået for regelmæssig levering af varer eller tjenester kan kun stiltiende forlænges for en ubestemt periode, hvis forbrugeren kan opsige aftalen når som helst med en opsigelsesfrist på højst én måned, og med en opsigelsesfrist på højst tre måneder, hvis kontrakten vedrører den regelmæssige, men mindre end månedlige, levering af aviser eller ugentlige magasiner og periodika.

En tidsbegrænset aftale for regelmæssig levering af aviser eller ugeblade og magasiner via introduktion (prøve- eller introduktionsabonnement) fortsætter ikke stiltiende, men ophører automatisk, når prøve- eller introduktionsperioden udløber.

Varighed

Hvis en aftale har en varighed på mere end et år, kan forbrugeren opsige aftalen når som helst efter ét år med en opsigelsesfrist på højst én måned, medmindre rimelighed og retfærdighed forhindrer, at aftalen opsiges før udløbet af den aftalte varighed.


Artikel 13 - Betaling

Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som forbrugeren skylder, betales inden for syv arbejdsdage efter, at fortrydelsesperioden i henhold til Artikel 6.1 er begyndt. I tilfælde af en aftale om levering af en tjeneste begynder denne periode, efter at forbrugeren har modtaget bekræftelse af aftalen.

Forbrugeren skal straks rapportere eventuelle fejl i de betalingsoplysninger, der er givet eller nævnt, til forhandleren.

Hvis forbrugeren ikke betaler, har forhandleren ret, med forbehold for lovgivningsmæssige restriktioner, til at opkræve rimelige omkostninger, som forbrugeren på forhånd er blevet informeret om.


Artikel 14 - Klageprocedure

Klager vedrørende opfyldelsen af aftalen skal indsendes til forhandleren inden for 7 dage med en komplet og klar beskrivelse, efter at forbrugeren har identificeret manglerne.

Klager indsendt til forhandleren vil blive besvaret inden for 14 dage efter modtagelsen. Hvis en klage kræver en forudsigelig længere behandlingstid, skal forhandleren svare inden for de 14 dage med en bekræftelse på modtagelsen af klagen og information om, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.

Hvis klagen ikke kan løses i fællesskab, opstår en tvist, som kan løses gennem tvistbilæggelse.

En klage ophæver ikke aktørens forpligtelser, medmindre aktøren skriftligt angiver andet.

Hvis leverandøren anser klagen for at være berettiget, skal leverandøren efter eget skøn enten erstatte eller reparere de leverede produkter gratis.


Artikel 15 - Tvister

Aftaler mellem forhandlere og forbrugere, der er omfattet af disse generelle vilkår, er udelukkende underlagt nederlandsk lov, selvom forbrugeren er bosat i udlandet.


Artikel 16 - Produkter eller tjenester

Nogle produkter eller tjenester kan kun være tilgængelige online gennem Hjemmesiden. Disse produkter eller tjenester kan have begrænsede mængder og kan kun returneres eller ombyttes i overensstemmelse med vores returpolitik.

Vi har gjort alt for at vise farverne og billederne af vores produkter så nøjagtigt som muligt i butikken. Vi kan dog ikke garantere, at din computerskærm viser farverne korrekt.

Vi forbeholder os retten, men er ikke forpligtet til, at begrænse salget af vores produkter eller tjenester til en hvilken som helst person, geografisk region eller jurisdiktion. Vi kan udnytte denne ret fra sag til sag. Vi forbeholder os retten til at begrænse mængderne af produkter eller tjenester, vi tilbyder. Alle produktbeskrivelser eller produktpriser kan ændres til enhver tid uden varsel efter vores eget skøn. Vi forbeholder os retten til at ophøre med salg af et produkt til enhver tid. Alle tilbud på produkter eller tjenester, der er gjort på denne hjemmeside, er ugyldige, hvor det er forbudt.

Vi garanterer ikke, at kvaliteten af de produkter, tjenester, information eller andet materiale, du køber eller modtager, lever op til dine forventninger, eller at eventuelle fejl i tjenesten vil blive rettet.

Selvom vi gør vores bedste i kvalitetskontrol for at minimere størrelsesvariationer, kan der være en forskel på størrelsen af tøj på 3-7 cm og sko på 1 cm.

Levering:

Hvis du har bestilt og ikke afhenter din levering før den bliver returneret til os (cirka 14 dage), vil vi opkræve 50% af købsprisen for vores arbejde med at håndtere ordren.

Hvis sporing viser, at pakken er blevet leveret, men du ikke har modtaget din ordre, bør du først kontakte posthuset eller anden fragtvirksomhed for at spørge, hvad der er sket med din pakke. Hvis posthuset eller den anden fragtvirksomhed siger, at pakken er blevet mistet under transport, bør du anmode om en officiel bekræftelse på, at pakken er blevet mistet og sende den til os.

Returpolitik:

Anmodninger om retur skal foretages inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre.

Vær opmærksom på: Undertøj, masker og skønhedsprodukter kan ikke returneres.

Vores returadresse er i Kina.


Artikel 17 - Kontakt

For mere information om vores privatlivspolitik, hvis du har spørgsmål eller ønsker at indsende en klage, bedes du kontakte os via e-mail på